Mūsų istorija

1995 m. Seniausia Švedijos lauko reklamos įmonė „Wennergren Williams AB” įkuria savo atstovybę Lietuvoje.

1996 m. Įrengiami lauko reklamos stovai Vilniuje ir Kaune. Įmonę „Wennergen Williams AB” įsigyja „More Group”.

1997 m. Didinamas reklaminių įrenginių skaičius Vilniuje ir Kaune.

1998 m. Didinamas reklaminių įrenginių skaičius Vilniuje, pradedami kampanijų veiksmingumo tyrimai („Post campaign”), sukuriama 1200 atliktų tyrimų duomenų bazė.

2000 m. Įrengiami reklaminiai stovai Klaipėdoje.

2001 m. Įrengiami reklaminiai stovai Šiauliuose ir Panevėžyje. „More Group” organizuoja seminarą apie lauko reklamos efektyvumą, kuriame dalyvauja vieni geriausių to meto ekspertų – David E. Bernstein, Paul M. Eastwood, Karl Eric Linden.

2002 m. „Clear Channel Communications” įsigyja „More Gruop”, padalinys Lietuvoje pakeičia pavadinimą į UAB „Clear Channel Lietuva“.

2003 m. Įrengiamos persirengimo kabinos su reklaminėmis plokštumomis Neringoje: Nidoje, Juodkrantėje, Preiloje ir Pervalkoje.

2006 m. Pakeičiama įmonės „Clear Channel Lietuva” vidaus struktūra.

2008 m. „Bain Capital Partners LLC” ir „Thomas H Lee Partners LP” įsigyja „Clear Channel Communications” akcijas.

2011 m. „Clear Channel Lietuva” pradeda diegti lauko reklamos inventoriaus ir auditorijos tyrimo įrankį „Outdoor Impact”.

2012 m. Didinamas reklaminių stovų skaičius Panevėžyje.

2013 m. Didinamas reklaminių stovų skaičius Šiauliuose. „Clear Channel”, bendradarbiaudami su „JCDecaux”, pristato tarptautiniu mastu pripažintą lauko reklamos auditorijos matavimo sistemą „Outdoor Impact”.