Planavimo įrankiai

Pagrindiniai jūsų reklamos planavimo principai:

Planavimas pagal pardavimo vietas – tai galimybė pasirinkti vietą savo reklamai tiksliai ten, kur jums to reikia. Planuodami jūsų kampaniją parinksime pageidaujamus reklamos įrenginius tose vietose, kur koncentruojasi didžiausi jūsų tikslinės auditorijos srautai: šalia konkrečių prekybos ar verslo centrų, bankų, mokslo įstaigų ir kt. Tai taip pat leidžia jūsų reklaminiams plakatams atsirasti kuo arčiau jūsų produktų pardavimo vietų.

Planavimas pagal tikslinę auditoriją – tai tikslingai paruošti miesto padengimo reklaminiais plakatais planai, atsižvelgiant į specifinius klientų srautus. Turėdami duomenų apie jūsų vartotojus – jų amžių, socialinę padėtį, pomėgius ir kt., galime suplanuoti kampaniją pakankamai siaurai auditorijai. Nors lauko reklama yra masinės komunikacijos priemonė, vis dėlto įmanoma nustatyti vietas, kur tam tikros grupės ir interesų žmonių būna daugiau. Pvz., jei jūsų kampanija skirta jaunimui nuo 15 iki 25 metų, parinksime reklamos vietas prie mokyklų, greito maisto restoranų, barų, muzikos klubų ir pan. O jei siekiate, pvz., senjorų dėmesio, tuomet jūsų plakatus pakabinsime šalia gydymo įstaigų, vaistinių, kultūros įstaigų.