Tinklas

Tinklo sprendimai

Lauko reklama suteikia neribotas galimybes įgyvendinti specializuotas komunikacijos kampanijas, strategiškai ir geografiškai tiksliai panaudojant mūsų stendus.

Norint reklaminį pranešimą tiksliai pritaikyti prekės ženklo tikslinei auditorijai, reikia strategiškai pasirinkti reklaminių įrenginių vietas tinkle, įvertinti kitų reklamos plokštumų kaimynystę.

Kuriant ir planuojant kampaniją svarbu gerai suprasti savo auditoriją – pagal tai turi būti formuluojamas adekvatus pranešimas ir patrauklus reklamos dizainas. Ne mažiau svarbu kampanijai pasirinkti tinkamą vietą ir laiką. Todėl reikia žinoti, kada ir kokiomis sąlygomis auditorija geriausiai pasirengusi jus pamatyti, „išgirsti“ ir suprasti. Planuojant jūsų kampaniją ir ruošiant konkrečius reklamos tinklo sprendimus reikia kruopščiai įvertinti ir atsižvelgti į visus šiuos aspektus.

 

Aplinkos ir auditorijos profiliavimas

Kiekvieną reklaminio stovo vietą ir jo artimiausią aplinką atidžiai tiriame ir analizuojame, siekdami gauti tikslius duomenis apie kaimynystėje esančius objektus, lankytinas vietas (mokyklas, vaikų darželius, prekybos ir pramogų centrus, parkus, restoranus, sporto klubus, medicinos įstaigas, verslo centrus, biurus, kultūros įstaigas ir kt.), praeivių srautus bei tikslinės auditorijos profilį. Surinkti duomenys leidžia parinkti tikslines reklaminių stovų vietas, reikalingas konkretaus produkto ar paslaugos kampanijai. Šią informaciją reguliariai atnaujiname.