Clear Channel tyrimų sprendimai

B.O.D. – plakatų efektyvumo tyrimas

Kiekvienai didesnei negu 20 reklaminių stovų kampanijai savo lėšomis užsakome plakatų efektyvumo tyrimą – jis atliekamas pasibaigus kampanijai. Tyrimą atlieka socialinių apklausas vykdančios įmonės – pastaruoju metu bendradarbiaujame su įmonėmis „Rait” (post-campaign omnibus) ir „Norstat” (post-campaign web).

B.O.D. padeda nustatyti reklamos kampanijos plakatų žinomumą, respondentui parodant reklamos vaizdą ir klausiant, ar konkrečios reklaminės kampanijos plakatus jis yra matęs lauko reklamos stovuose. Šiuos tyrimus užsakome nuo 1998 m. ir esame sukaupę didelę duomenų bazę, todėl klientams informaciją apie bendrą kampanijos rezultatą pateikiame, palygindami jį su bendru visų per pastaraisiais dešimt metų tirtų kampanijų rezultatu. Jei turime daugiau kaip 10 vienetų tos pačios produktų ar paslaugų kategorijos tyrimų rezultatų, pasiūlome ir duomenis konkrečios produktų ar paslaugos kategorijos kontekste. Šie duomenys padeda klientui suprasti, ar konkrečios kampanijos plakatai buvo efektyvūs ir padaryti išvadas tolesnei komunikacijai. Tyrimas leidžia įvertinti plakatų pastebimumo rodiklius tiek bendroje auditorijoje, tiek pageidaujamoje tikslinėje grupėje (amžius, lytis ir pan.).

Klientui pageidaujant, už papildomą mokestį atliekame išplėstinį tyrimą, kurio metu respondentams pateikiamas ne tik standartinis klausimynas apie kampanijos plakatus, bet ir papildomi klausimais: pvz., „Ar esate konkretaus produkto vartotojas?“, „Ar planuojate pasinaudoti reklamuojama paslauga?“ ir kt.